Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
Open Menu
Біз туралы
Редакциялық ұжым
Редакциялық саясат
Редакциялық саясат
Жарияланым этикасы
Құпиялық туралы мәлімдеме
Ағымдағы басылым
Мұрағат
Байланыс
Іздеу
Тіркеу
Кіру
Басты бет
/
Мұрағат
/
№ 2 (2022): Тіл және әдебиет: Теориясы мен тәжірибесі
№ 2 (2022): Тіл және әдебиет: Теориясы мен тәжірибесі
Жарияланды:
30.09.2022
Барлық шығарылымдар
PDF (Русский)
Мақалалар
Байланыс жəне оқу бірлігі ретіндегі дискурс мəселелері туралы
Ф. Авазбакиева, Ж. Оспанова, Д. Пашканян
8-15
PDF (English)
Мектеп оқушылары жəне пандемия: психолингвистикалық қабылдау
Динара Аринова, Зифа Темиргазина
16-27
PDF (Русский)
Мектептегі орыс тілі курсында бағалау фразеологиялық қолданымдардың функционалдық əлеуеті
Елена Белкина
28-33
PDF (Русский)
П. Васильевтің тілдік тұлғасы жəне екі мəдениеттің фольклорлық дəстүрлері
Павел Васильев
Назгуль Тлеугабылова
34-43
PDF (Русский)
Дулат Исабековтің қаламгерлік шеберлігі
А. Чужаева, Н. Ағалиева
44-47
PDF
Қазақ тілінде оқытатын мектепте (Т2) «орыс тілі мен əдебиеті» пəнінің мазмұнын жетілдірудің қазіргі жағдайы мен болашағы
(жаңартылған мазмұн бойынша 5-6, 8-9 сыныптардың бағдарламалары мен оқулықтары материалы негізінде)
К. Булатбаева, Ж. Капенова
48-61
PDF (Русский)
Шағын мектеп жағдайында сөйлеу мәдениетін дамыту құралы ретінде ассоциациялық әдісін пайдалану
Елена Салкеева
62-69
PDF (Русский)
Әр жастағы оқушылардың көркем әдеби мәтінді интерпретациялау ерекшелігі
А. Семащенко, З. Темиргазина
70-84
PDF (Русский)
Алаш жəне Ахмет
С. Сүтжанов
85-88
PDF
Тіл
Қазақша
Русский
English
Ақпарат
Ашық қолжетімділік саясаты
Рецензиялау тәртібі
Мақалаларды рәсімдеу ережелері
Мақала үлгісі
Рецензия үлгісі
Авторларға
Мақала жіберіңіз