Мектеп оқушылары жəне пандемия: психолингвистикалық қабылдау
DOI:
https://doi.org/10.52301/2957-5567-2022-2-16-27Кілт сөздер:
тілдік сана, еркін ассоциативті эксперимент, covid-19 пандемиясы, ассоциативті өріс, карантин, маска, əлеуметтік қашықтықАңдатпа
Бұл мақала пандемияның психолингвистикалық қабылдауын зерттеуге
арналған. Ғалымдар адамзаттың көпшілігіне белгісіз жаңа шындықты түсіну жəне білу
қажеттілігін атап өтетіндіктен, бұл жағдайдың əртүрлі жастағы жəне əлеуметтік
топтарға əсерін зерттеу маңызды болады. Зерттеу əдісі ретінде еркін ассоциативті
эксперимент таңдалды, өйткені бұл барлық ассоциативті эксперименттердің ішіндегі ең
қарапайымы жəне сонымен бірге өте тиімді. Мақалада 12-17 жас аралығындағы орта
мектеп оқушылары арасында өткізілген еркін ассоциативті эксперименттің нəтижелері
талданады. Ынталандыруларға реакциялар зерттелді: карантин, маска, əлеуметтік
қашықтық. Эксперимент нəтижесінде алынған реакциялар оқушылардың ұсыныстары
мен ұсынылған ынталандыруларға қатынасын анықтауға мүмкіндік береді. Сонымен, ре-
спонденттер əлеуметтік қашықтықты сақтауға деген адалдықты көрсетеді, ақпарат
берушілер масканы міндетті түрде киюге деген адалдықты аз көрсетеді, ал «каран-
тин» ынталандыруымен байланысты адамдар балалардың осы шектеу шарасы туралы
жағымсыз идеяларын көрсетеді.
Загрузки
Жарияланды
Как цитировать
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Copyright (c) 2022 Тіл және әдебиет: теориясы мен тәжірибесі
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-NoDerivatives» («Атрибуция — Некоммерческое использование — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en