Жоғары сынып оқушыларының сөйлеуіндегі «қорқыныш» тұжырымдамасының тілдік көрінісі

Авторлар

  • Айман Камалиденова НАО «Павлодарский педагогический университет»
  • Ольга Андрющенко https://orcid.org/0000-0003-4269-9588

DOI:

https://doi.org/10.52301/2957-5567-2022-3-21-28

Кілт сөздер:

тұжырымдама, қорқыныш, Ассоциация, сауалнама, түсіндіру, рәміздер

Аңдатпа

Қорқыныш әлеуметтік құбылыс ретінде (қорқыныш, үрей, қорқыныш) - бұл ұжымдық өкілдіктердің фактісі (қоғамдық сана мен әлеуметтік көңіл-күй қоғамдық сананың күйін білдіру формасы ретінде). Бұл ұжымдық өмірлік шындық фактісі. Бұл мақала Павлодар қаласының жалпы білім беретін мектептерінің тоғызыншы және он бірінші сынып оқушыларында қорқыныш ынталандыруға ассоциативті реакцияларды зерттеу нәтижесі болып табылады. Қорқыныш-адамның басым эмоцияларының бірі. Қарабайыр адамның табиғат құбылыстарынан қорқуы мен қорқуы, соғыстан қорқу, өз өмірі үшін, жақын және қымбат адамдардың өмірі үшін алаңдаушылық, белгісіз болашақтан қорқу – мұның бәрі осы эмоцияның әмбебаптығы мен үстемдігін растайтын мысалдар болуы мүмкін. Ол ең күшті инстинкттердің біріне – адамды өзін қорғауға және құтқаруға шақыратын өзін-өзі сақтау инстинктіне негізделген. Қорқыныш адамның эмоцияларына қатысты және белгілі бір адамның этникалық, діни және әлеуметтік байланысына тәуелді емес. Қазіргі лингвистика тілдегі адам факторының кез-келген көріністеріне қызығушылық танытатындықтан, лингвистикалық зерттеулердің мүмкіндіктерін кеңейтеді, тілді әр түрлі тұрғыдан зерттеуді қамтиды.

56 | 106

Загрузки

Жарияланды

30.12.2022

Как цитировать

[1]
Камалиденова, А. and Андрющенко, О. 2022. Жоғары сынып оқушыларының сөйлеуіндегі «қорқыныш» тұжырымдамасының тілдік көрінісі. Тіл және әдебиет: теориясы мен тәжірибесі. 3 (Dec. 2022), 21–28. DOI:https://doi.org/10.52301/2957-5567-2022-3-21-28.