Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
Open Menu
Біз туралы
Редакциялық ұжым
Редакциялық саясат
Редакциялық саясат
Жарияланым этикасы
Құпиялық туралы мәлімдеме
Авторларға арналған ақпарат
Ағымдағы басылым
Мұрағат
Байланыс
Іздеу
Тіркеу
Кіру
Басты бет
/
Мұрағат
/
№ 1 (2023): Тіл және әдебиет: Tеориясы мен тәжірибесі
№ 1 (2023): Тіл және әдебиет: Tеориясы мен тәжірибесі
Жарияланды:
13.02.2023
Барлық шығарылымдар
PDF (Русский)
Мақалалар
КОММУНИКАЦИЯНЫҢ ВЕPБАЛДЫҚ ЕМЕС ҚҰРАЛДАРЫ – БАРАБАР ЕМЕС ТҮСІНУДІҢ ЫҚТИМАЛ СЕБЕПТЕРІ
Маржан Акошева
6-13
PDF (Русский)
160 |
69
XIX-XX ғасырлардағы орыс әдебиетіндегі дәрігердің лингвомәдени түрі
Кристина Дмитриева
14-27
PDF (Русский)
67 |
58
Орыс және қазақ лингвомәдениеттеріндегі «страх»/«қорқыныш» концепті
Айман Камалиденова
28-38
PDF (Русский)
134 |
91
ГРЕК ТІЛІНІҢ ҚАЗІРГІ ӘЛЕМ ТІЛДЕРІНЕ ӘСЕРІ
А.Е. Кенис, Г.М. Бекбергенова
39-43
PDF (English)
142 |
69
САЯСИ ДИСКУРС: АНЫҚТАМАСЫ, ТИПОЛОГИЯСЫ ЖӘНЕ СТИЛИСТИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Әсемгүл Өмірбек
44-50
PDF
343 |
229
ҚАЗІРГІ ЖАСТАРДЫҢ ЖЕЛІЛІК ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫНДАҒЫ EGO НЕМЕСЕ ТІЛДІК СӘЙКЕСТІГІ
Әсел Рахметова
51-63
PDF (Русский)
120 |
230
КӨКБАЙ ЖАНАТАЙҰЛЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ АБДУ-Л-ҚАҺИР ӘЛ-ЖУРЖАНИДІҢ АРАБ ТІЛІ ГРАММАТИКАСЫН БАЯНДАУ ТӘСІЛІ
А.Д. Амренов
64-69
PDF
70 |
70
10 ЖӘНЕ 11 СЫНЫПТАРҒА АРНАЛҒАН ОРЫС ТІЛІ ОҚУЛЫҚТАРЫНДА ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖАЗУ ДАҒДЫЛАРЫ МЕН ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ЖҮЙЕСІ
Екатерина Дерунова
70-84
PDF (Русский)
111 |
162
ОРТА МЕКТЕП БАЛАЛАРЫНЫҢ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА СӨЙЛЕУ ҚАБЫЛДАРЫ МЕН ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ
А.Е. Шарипаева, Б.Д. Нығметова
85-90
PDF (English)
144 |
87
Тіл
Қазақша
Русский
English
Ақпарат
Ашық қолжетімділік саясаты
Рецензиялау тәртібі
Мақала үлгісі
Рецензия үлгісі
Авторларға
Мақала жіберіңіз
Авторларға арналған нұсқаулар
Хабарландыру
Ең көп оқылатын мақалалар
BATYR IN THE KAZAKH EPIC AS A HERO ARCHETYPE: THEORIES OF A. MARGULAN AND MODERN RESEARCHERS
164
METHODS OF FORMING COMPONENTS OF SOCIOCULTURAL COMPETENCE IN THE STUDY OF RUSSIAN AS A NON-NATIVE LANGUAGE
140
LEXICOGRAPHIC INTERPRETATION OF LINGUISTIC TERMS
138
METHODOLOGY OF TEACHING THE KAZAKH LANGUAGE IN SCHOOLS WITH A NON-KAZAKH LANGUAGE OF TEACHING
133
THEORETICAL FEATURES OF A LITERARY TEXT
130