Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
Open Menu
Біз туралы
Редакциялық ұжым
Редакциялық саясат
Редакциялық саясат
Жарияланым этикасы
Құпиялық туралы мәлімдеме
Авторларға арналған ақпарат
Ағымдағы басылым
Мұрағат
Байланыс
Іздеу
Тіркеу
Кіру
Басты бет
/
Мұрағат
/
№ 1 (2023): Тіл және әдебиет: Tеориясы мен тәжірибесі
№ 1 (2023): Тіл және әдебиет: Tеориясы мен тәжірибесі
Жарияланды:
13.02.2023
Барлық шығарылымдар
PDF (Русский)
Мақалалар
КОММУНИКАЦИЯНЫҢ ВЕPБАЛДЫҚ ЕМЕС ҚҰРАЛДАРЫ – БАРАБАР ЕМЕС ТҮСІНУДІҢ ЫҚТИМАЛ СЕБЕПТЕРІ
Маржан Акошева
6-13
PDF (Русский)
113 |
61
XIX-XX ғасырлардағы орыс әдебиетіндегі дәрігердің лингвомәдени түрі
Кристина Дмитриева
14-27
PDF (Русский)
56 |
50
Орыс және қазақ лингвомәдениеттеріндегі «страх»/«қорқыныш» концепті
Айман Камалиденова
28-38
PDF (Русский)
81 |
76
ГРЕК ТІЛІНІҢ ҚАЗІРГІ ӘЛЕМ ТІЛДЕРІНЕ ӘСЕРІ
А.Е. Кенис, Г.М. Бекбергенова
39-43
PDF (English)
89 |
56
САЯСИ ДИСКУРС: АНЫҚТАМАСЫ, ТИПОЛОГИЯСЫ ЖӘНЕ СТИЛИСТИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Әсемгүл Өмірбек
44-50
PDF
305 |
198
ҚАЗІРГІ ЖАСТАРДЫҢ ЖЕЛІЛІК ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫНДАҒЫ EGO НЕМЕСЕ ТІЛДІК СӘЙКЕСТІГІ
Әсел Рахметова
51-63
PDF (Русский)
94 |
194
КӨКБАЙ ЖАНАТАЙҰЛЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ АБДУ-Л-ҚАҺИР ӘЛ-ЖУРЖАНИДІҢ АРАБ ТІЛІ ГРАММАТИКАСЫН БАЯНДАУ ТӘСІЛІ
А.Д. Амренов
64-69
PDF
52 |
61
10 ЖӘНЕ 11 СЫНЫПТАРҒА АРНАЛҒАН ОРЫС ТІЛІ ОҚУЛЫҚТАРЫНДА ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖАЗУ ДАҒДЫЛАРЫ МЕН ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ЖҮЙЕСІ
Екатерина Дерунова
70-84
PDF (Русский)
77 |
140
ОРТА МЕКТЕП БАЛАЛАРЫНЫҢ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА СӨЙЛЕУ ҚАБЫЛДАРЫ МЕН ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ
А.Е. Шарипаева, Б.Д. Нығметова
85-90
PDF (English)
84 |
70
Тіл
Қазақша
Русский
English
Ақпарат
Ашық қолжетімділік саясаты
Рецензиялау тәртібі
Мақала үлгісі
Рецензия үлгісі
Авторларға
Мақала жіберіңіз
Авторларға арналған нұсқаулар
Хабарландыру
Ең көп оқылатын мақалалар
КӨРКЕМ МӘТІННІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
6
СТУДЕНТТЕРДІҢ МӘДЕНИЕТАРАЛЫҚ КОММУНИКАТИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ ҮШІН ГАЗЕТТІ ПАЙДАЛАНУ
4
ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕ ОҚЫТПАЙТЫН МЕКТЕПТЕРДЕГІ ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ ТУРАЛЫ
3
Әр жастағы оқушылардың көркем әдеби мәтінді интерпретациялау ерекшелігі
2
ЛИНГВИСТИКАЛЫҚ ТЕРМИНДЕРДІ ЛЕКСИКОГРАФИЯЛЫҚ ИНТЕРПРЕТАЦИЯЛАУ
2