10 ЖӘНЕ 11 СЫНЫПТАРҒА АРНАЛҒАН ОРЫС ТІЛІ ОҚУЛЫҚТАРЫНДА ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖАЗУ ДАҒДЫЛАРЫ МЕН ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ЖҮЙЕСІ

Авторлар

  • Екатерина Дерунова Павлодарский педагогический университет

Кілт сөздер:

шығармашылық жазу, шығарма жазу, оқулықты талдау, сөйлеуді дамыту, мәтіндік белсенділік.

Аңдатпа

Мақалада «Орыс тілі» оқулықтары З.К. Сабитова мен О.Б. Алтынбекова 10 сыныпқа, З.К. Сабитова мен А.Р. Бейсембаев атындағы орыс тілінде оқытатын жалпы білім беретін мектептің 11-сыныбына (жаратылыстану-математикалық бағытта) жазбаша мәтіндік әрекет дағдыларын дамытуға арналған тапсырмалар жүйесін оларда көрсету пәні бойынша. Талдау келесі бағыттар бойынша жүргізілді: жаттығулардың сандық арақатынасы және шығармашылық және шығармашылық жазуға арналған тапсырмалар жүйесін құру принциптері, шығармашылық жазба жұмыстарының жанр жүйесі. Сонымен қатар, талданған оқулықтардағы жаттығулар жүйесін үлгілеу әрекеті жасалып, мұғалімдерге оқулықпен жұмыс істеу тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстар берілді. «Мектеп» баспасының мектеп оқулықтарын орта мектепте шығармашылық және креативтік жазуға үйретудің негізгі құралы ретінде пайдалану мүмкіндіктері туралы қорытындылар жасалады.

Загрузки

Жарияланды

13.02.2023

Как цитировать

Дерунова, Е. (2023). 10 ЖӘНЕ 11 СЫНЫПТАРҒА АРНАЛҒАН ОРЫС ТІЛІ ОҚУЛЫҚТАРЫНДА ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖАЗУ ДАҒДЫЛАРЫ МЕН ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ЖҮЙЕСІ. Тіл және әдебиет: теориясы мен тәжірибесі, (1), 70–84. Retrieved from https://yazlit.ppu.edu.kz/index.php/new/article/view/65