Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
Open Menu
Біз туралы
Редакциялық ұжым
Редакциялық саясат
Редакциялық саясат
Жарияланым этикасы
Құпиялық туралы мәлімдеме
Авторларға арналған ақпарат
Ағымдағы басылым
Мұрағат
Байланыс
Іздеу
Тіркеу
Кіру
Басты бет
/
Мұрағат
/
Нөмір 2 № 3 (2023): Тіл және әдебиет: Теориясы мен тәжірибесі
Нөмір 2 № 3 (2023): Тіл және әдебиет: Теориясы мен тәжірибесі
Жарияланды:
15.06.2023
Барлық шығарылымдар
PDF (Русский)
Мақалалар
МӘШҺҮР ЖҮСІП ШЫҒАРМАЛАРЫНДАҒЫ ДІНИ АНТРОПОНИМДЕР
Гульнара Абишева, Айтмұхамбет Тұрышев
9-21
PDF
109 |
149
ҚАЗАҚ ПРОЗАСЫНДАҒЫ ӘЛЕУМЕТТІК ШЫНДЫҚ КӨРІНІСІ
Айнаш Беккулова, Қаламқас Қалыбекова, Қарлығаш Хамзина
22-30
PDF (English)
93 |
121
АКАДЕМИК С. ҚИРАБАЕВ ЕҢБЕКТЕРІНІҢ СИПАТТАМАСЫ
Сейфитден Сүтжанов, Жансая Боранбек
31-38
PDF
143 |
119
ПАВЕЛ ВАСИЛЬЕВТІҢ АНТРОПОНИМИКОНЫНДАҒЫ АНАСТАСИЯ ЖӘНЕ ЕВГЕНИЯ ЕСІМДЕРІ
Малгожата Лучик, Зифа Темиргазина
39-45
PDF (Русский)
57 |
129
КОММУНИКАТИВТІ ОҚИҒАНЫҢ АВТОРЛЫҚ КӨЗҚАРАСЫ АРҚЫЛЫ ӘЛЕМДІ ТАНУ
Шолпан Жарқынбекова, В Вишницкая
46-53
PDF (Русский)
171 |
109
ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕ ОҚЫТПАЙТЫН МЕКТЕПТЕРДЕГІ ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ ТУРАЛЫ
Әйгерім Базарбай, Майгуль Оразханова
54-61
PDF
298 |
305
МҰҒАЛІМ ЖӘНЕ ОҚУШЫ ТІЛДІК ТҰЛҒА РЕТІНДЕ
Мектептегі мұғалім мен оқушының қарым-қатынасы
Динара Жексенова, Нургуль Агалиева, Мадина Дузнаева
75-84
PDF
146 |
145
Тіл
Қазақша
Русский
English
Ақпарат
Ашық қолжетімділік саясаты
Рецензиялау тәртібі
Мақала үлгісі
Рецензия үлгісі
Авторларға
Мақала жіберіңіз
Авторларға арналған нұсқаулар
Хабарландыру
Ең көп оқылатын мақалалар
КӨРКЕМ МӘТІННІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
308
ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕ ОҚЫТПАЙТЫН МЕКТЕПТЕРДЕГІ ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ ТУРАЛЫ
175
METHODS OF FORMING COMPONENTS OF SOCIOCULTURAL COMPETENCE IN THE STUDY OF RUSSIAN AS A NON-NATIVE LANGUAGE
161
ҚАЗАҚ ЭПОСЫНДАҒЫ БАТЫР АРХЕТИП РЕТІНДЕ: Ә. МАРҒҰЛАН ЖӘНЕ ҚАЗІРГІ ЗЕРТТЕУШІЛЕР КОНЦЕПЦИЯЛАРЫЙ
160
Р. ЖҰМАНОВАНЫҢ ПОЭТИКАЛЫҚ МӘТІНІНДЕГІ СУБСТАНДАРТТЫҚ ЛЕКСИКА
154