Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
Open Menu
Біз туралы
Редакциялық ұжым
Редакциялық саясат
Редакциялық саясат
Жарияланым этикасы
Құпиялық туралы мәлімдеме
Авторларға арналған ақпарат
Ағымдағы басылым
Мұрағат
Байланыс
Іздеу
Тіркеу
Кіру
Басты бет
/
Мұрағат
/
Нөмір 2 № 3 (2023): Тіл және әдебиет: Теориясы мен тәжірибесі
Нөмір 2 № 3 (2023): Тіл және әдебиет: Теориясы мен тәжірибесі
Жарияланды:
15.06.2023
Барлық шығарылымдар
PDF (Русский)
Мақалалар
МӘШҺҮР ЖҮСІП ШЫҒАРМАЛАРЫНДАҒЫ ДІНИ АНТРОПОНИМДЕР
Гульнара Абишева, Айтмұхамбет Тұрышев
9-21
PDF
144 |
202
ҚАЗАҚ ПРОЗАСЫНДАҒЫ ӘЛЕУМЕТТІК ШЫНДЫҚ КӨРІНІСІ
Айнаш Беккулова, Қаламқас Қалыбекова, Қарлығаш Хамзина
22-30
PDF (English)
124 |
137
АКАДЕМИК С. ҚИРАБАЕВ ЕҢБЕКТЕРІНІҢ СИПАТТАМАСЫ
Сейфитден Сүтжанов, Жансая Боранбек
31-38
PDF
166 |
137
ПАВЕЛ ВАСИЛЬЕВТІҢ АНТРОПОНИМИКОНЫНДАҒЫ АНАСТАСИЯ ЖӘНЕ ЕВГЕНИЯ ЕСІМДЕРІ
Малгожата Лучик, Зифа Темиргазина
39-45
PDF (Русский)
86 |
143
КОММУНИКАТИВТІ ОҚИҒАНЫҢ АВТОРЛЫҚ КӨЗҚАРАСЫ АРҚЫЛЫ ӘЛЕМДІ ТАНУ
Шолпан Жарқынбекова, В Вишницкая
46-53
PDF (Русский)
214 |
122
ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕ ОҚЫТПАЙТЫН МЕКТЕПТЕРДЕГІ ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ ТУРАЛЫ
Әйгерім Базарбай, Майгуль Оразханова
54-61
PDF
361 |
343
МҰҒАЛІМ ЖӘНЕ ОҚУШЫ ТІЛДІК ТҰЛҒА РЕТІНДЕ
Мектептегі мұғалім мен оқушының қарым-қатынасы
Динара Жексенова, Нургуль Агалиева, Мадина Дузнаева
75-84
PDF
175 |
168
Тіл
Қазақша
Русский
English
Ақпарат
Ашық қолжетімділік саясаты
Рецензиялау тәртібі
Рецензия үлгісі
Мақалаларды ретрагирлеу
Авторларға
Мақала жіберіңіз
Авторларға арналған нұсқаулар
Мақала үлгісі
Хабарландыру
Ең көп оқылатын мақалалар
КӨРКЕМ МӘТІННІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
355
ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕ ОҚЫТПАЙТЫН МЕКТЕПТЕРДЕГІ ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ ТУРАЛЫ
199
ЛИНГВИСТИКАЛЫҚ ТЕРМИНДЕРДІ ЛЕКСИКОГРАФИЯЛЫҚ ИНТЕРПРЕТАЦИЯЛАУ
185
Р. ЖҰМАНОВАНЫҢ ПОЭТИКАЛЫҚ МӘТІНІНДЕГІ СУБСТАНДАРТТЫҚ ЛЕКСИКА
168
САЯСИ ДИСКУРС: АНЫҚТАМАСЫ, ТИПОЛОГИЯСЫ ЖӘНЕ СТИЛИСТИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
149