Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
Open Menu
Біз туралы
Редакциялық ұжым
Редакциялық саясат
Редакциялық саясат
Жарияланым этикасы
Құпиялық туралы мәлімдеме
Авторларға арналған ақпарат
Ағымдағы басылым
Мұрағат
Байланыс
Іздеу
Тіркеу
Кіру
Басты бет
/
Мұрағат
/
№ 3 (2023): Тіл және әдебиет: Теориясы мен тәжірибесі
№ 3 (2023): Тіл және әдебиет: Теориясы мен тәжірибесі
Жарияланды:
15.06.2023
Барлық шығарылымдар
PDF (Русский)
Мақалалар
МӘШҺҮР ЖҮСІП ШЫҒАРМАЛАРЫНДАҒЫ ДІНИ АНТРОПОНИМДЕР
Гульнара Абишева, Айтмұхамбет Тұрышев
9-21
PDF
40 |
68
ҚАЗАҚ ПРОЗАСЫНДАҒЫ ӘЛЕУМЕТТІК ШЫНДЫҚ КӨРІНІСІ
Айнаш Беккулова, Қаламқас Қалыбекова, Қарлығаш Хамзина
22-30
PDF (English)
33 |
73
АКАДЕМИК С. ҚИРАБАЕВ ЕҢБЕКТЕРІНІҢ СИПАТТАМАСЫ
Сейфитден Сүтжанов, Жансая Боранбек
31-38
PDF
67 |
69
ПАВЕЛ ВАСИЛЬЕВТІҢ АНТРОПОНИМИКОНЫНДАҒЫ АНАСТАСИЯ ЖӘНЕ ЕВГЕНИЯ ЕСІМДЕРІ
Малгожата Лучик, Зифа Темиргазина
39-45
PDF (Русский)
24 |
89
КОММУНИКАТИВТІ ОҚИҒАНЫҢ АВТОРЛЫҚ КӨЗҚАРАСЫ АРҚЫЛЫ ӘЛЕМДІ ТАНУ
Шолпан Жарқынбекова, В Вишницкая
46-53
PDF (Русский)
58 |
47
ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕ ОҚЫТПАЙТЫН МЕКТЕПТЕРДЕГІ ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ ТУРАЛЫ
Әйгерім Базарбай, Майгуль Оразханова
54-61
PDF
93 |
139
ЭССЕ ЖАЗУҒА ҮЙРЕТУДЕ БАСШЫЛЫҚҚА АЛЫНАТЫН ЖАЗУ
Е.Н. Дерунова, Г.С. Суюнова
62-74
PDF (Русский)
35 |
61
МҰҒАЛІМ ЖӘНЕ ОҚУШЫ ТІЛДІК ТҰЛҒА РЕТІНДЕ
Мектептегі мұғалім мен оқушының қарым-қатынасы
Динара Жексенова, Нургуль Агалиева, Мадина Дузнаева
75-84
PDF
39 |
60
Тіл
Қазақша
Русский
English
Ақпарат
Ашық қолжетімділік саясаты
Рецензиялау тәртібі
Мақала үлгісі
Рецензия үлгісі
Авторларға
Мақала жіберіңіз
Авторларға арналған нұсқаулар
Хабарландыру