Әр жастағы оқушылардың көркем әдеби мәтінді интерпретациялау ерекшелігі
DOI:
https://doi.org/10.52301/2957-5567-2022-2-70-84Кілт сөздер:
зерттеу, көркем мәтін, түсіну, түсіндіру, мәтіннің коммуникативтік құрылымы, коммуникативті-белсенділік тәсілі.Аңдатпа
Бұл мақалада коммуникативті-белсенділік тәсілі негізінде оқушылардың көркем мәтінді түсінуі мен интерпретациясы диагностикасының әдістемесі негізделіп, Павлодар облысы, Екібастұз қаласындағы жалпы білім беретін мектептердің бірінде жүргізілген зерттеу нәтижелері берілген. Қазақстан Республикасы. Оқушылардың мәтінді алғашқы оқудан бастап, ұғымды қалыптастыруға дейінгі түсіндіру әрекеті алғаш рет қарастырылады. Осыған байланысты білім беру барысында орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында әртүрлі жастағы оқушылардың түсіндіру әрекетіндегі айырмашылықтарды зерттеу өзекті болып табылады.
Загрузки
Жарияланды
Как цитировать
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Copyright (c) 2022 Тіл және әдебиет: теориясы мен тәжірибесі
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-NoDerivatives» («Атрибуция — Некоммерческое использование — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en