Әр жастағы оқушылардың көркем әдеби мәтінді интерпретациялау ерекшелігі

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.52301/2957-5567-2022-2-70-84

Кілт сөздер:

зерттеу, көркем мәтін, түсіну, түсіндіру, мәтіннің коммуникативтік құрылымы, коммуникативті-белсенділік тәсілі.

Аңдатпа

Бұл мақалада коммуникативті-белсенділік тәсілі негізінде оқушылардың көркем мәтінді түсінуі мен интерпретациясы диагностикасының әдістемесі негізделіп, Павлодар облысы, Екібастұз қаласындағы жалпы білім беретін мектептердің бірінде жүргізілген зерттеу нәтижелері берілген. Қазақстан Республикасы. Оқушылардың мәтінді алғашқы оқудан бастап, ұғымды қалыптастыруға дейінгі түсіндіру әрекеті алғаш рет қарастырылады. Осыған байланысты білім беру барысында орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында әртүрлі жастағы оқушылардың түсіндіру әрекетіндегі айырмашылықтарды зерттеу өзекті болып табылады.

173 | 130

Загрузки

Жарияланды

30.09.2022

Как цитировать

[1]
Семащенко, А. and Темиргазина, З. 2022. Әр жастағы оқушылардың көркем әдеби мәтінді интерпретациялау ерекшелігі. Тіл және әдебиет: теориясы мен тәжірибесі. 2 (Sep. 2022), 70–84. DOI:https://doi.org/10.52301/2957-5567-2022-2-70-84.