Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
Open Menu
Біз туралы
Редакциялық ұжым
Редакциялық саясат
Редакциялық саясат
Жарияланым этикасы
Құпиялық туралы мәлімдеме
Авторларға арналған ақпарат
Ағымдағы басылым
Мұрағат
Байланыс
Іздеу
Тіркеу
Кіру
Басты бет
/
Мұрағат
/
№ 1 (2022): Тіл және әдебиет: Tеориясы мен тәжірибесі
№ 1 (2022): Тіл және әдебиет: Tеориясы мен тәжірибесі
Жарияланды:
20.04.2022
Барлық шығарылымдар
PDF (Русский)
Мақалалар
Сан негізді этнографизмдердің семантикалық ерекшелігі
А. Сұраған, Қ. Ерғалиев
8-18
PDF
114 |
118
Хафиз жəне оның шығармашылығының қазақ əдебиетіндегі көрінісі
С. Сүтжанов, С. Кибатова
19-28
PDF
63 |
59
Some features of modeling the lexico-semantic field «COVID-19»
Г. Хамитова
29-33
PDF (English)
41 |
28
Teaching creative writing as a strategy of cognitive activity
Е. Рахманбергенова, М. Құлахметова
34-45
PDF (English)
40 |
25
О культурных концептах в учебниках по русскому языку обновленного содержания образования
Г. Абзулдинова, Г. Абельдинова
46-53
PDF (Русский)
30 |
55
Формирование языковой и коммуникативной компетенции студентов в процессе преподавания лингвистических дисциплин
А. Аладьина, М. Минайдарова
54-62
PDF (Русский)
25 |
13
«Ономастический» гендер при формировании метапредметных компетенций (на материале дидактического содержания учебника по русскому языку)
С. Николаенко
63-69
PDF (Русский)
26 |
24
Формирование языковой компетенции учащихся: анализ учебников «Русский язык и литература»
К. Бекенова
70-85
PDF (Русский)
74 |
29
Функционально-стилистический компонент в учебниках русского языка для казахских школ: контент-анализ
З. Темиргазина, А. Абуова
86-95
PDF (Русский)
68 |
97
Тіл
Қазақша
Русский
English
Ақпарат
Ашық қолжетімділік саясаты
Рецензиялау тәртібі
Мақала үлгісі
Рецензия үлгісі
Авторларға
Мақала жіберіңіз
Авторларға арналған нұсқаулар
Хабарландыру