Шағын мектеп жағдайында сөйлеу мәдениетін дамыту құралы ретінде ассоциациялық әдісін пайдалану

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.52301/2957-5567-2022-2-62-69

Кілт сөздер:

сөйлеуді дамыту, ассоциация әдісі, ассоциативті әдіс, ассоциативті ойлау, ассоциативті тізбек, ассоциативті сөздік, ШЖМ.

Аңдатпа

Мақалада оқушылардың сөйлеу мəдениетін дамыту мақсатында ШЖМ де ассоциация əдісін қолдану ерекшеліктері қарастырылған. UGS сыныптарының аз қамтылуы күнделікті тəжірибеде ұтымды жəне тиімді пайдалануға болатын бірқатар артықшылықтарға ие. Əртүрлі жастағы балалардың бір-бірімен қарым-қатынас жасау қабілеті, отбасы үлгісі бойынша мектеп салу үлкен мектепте ұйымдастыру өте қиын ерекше қарым-қатынастарға əкеледі, шағын мектепте олар автоматты түрде дерлік пайда болады. Шағын жинақты мектептің бұл артықшылықтары ассоциативті əдісті жүзеге асыруға қолайлы жағдай туғызады жəне əрбір қушының өзін ойлауға қабілетті, оқытылатын нəрсені игеріп, түсінуге қабілетті тұлға ретінде көрсетуге мүмкіндік
береді, сондықтан өзін құрметтейді. Ассоциативті əдіс оқушылардың танымдық іс-əрекетін белсендіруге ықпал етеді, дербестік пен бастамашылдықты дамытады, орыс
тілі мен əдебиетіне саналы қызығушылықты қалыптастырады, бұл шағын жинақталған мектеп үшін өте маңызды, өйткені оқушының жеке өзіндік жұмысының басым түрі болып табылады. сыныпта, аралас сыныпта оқыту.

102 | 87

Загрузки

Жарияланды

30.09.2022

Как цитировать

[1]
Салкеева, Е. 2022. Шағын мектеп жағдайында сөйлеу мәдениетін дамыту құралы ретінде ассоциациялық әдісін пайдалану. Тіл және әдебиет: теориясы мен тәжірибесі. 2 (Sep. 2022), 62–69. DOI:https://doi.org/10.52301/2957-5567-2022-2-62-69.