Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
Open Menu
Біз туралы
Редакциялық ұжым
Редакциялық саясат
Редакциялық саясат
Жарияланым этикасы
Құпиялық туралы мәлімдеме
Авторларға арналған ақпарат
Ағымдағы басылым
Мұрағат
Байланыс
Іздеу
Тіркеу
Кіру
Басты бет
/
Мұрағат
/
№ 2 (2023): Тіл және әдебиет: Теориясы мен тәжірибесі
№ 2 (2023): Тіл және әдебиет: Теориясы мен тәжірибесі
Жарияланды:
27.03.2023
Барлық шығарылымдар
PDF (Русский)
Мақалалар
Хронотоп психологизм жасау құралы ретінде (М. Әуезовтің «Жетiм» әңгімесінің материалы бойынша)
Екатерина Гаранина
9-16
PDF (Русский)
163 |
135
Мәдени-ұлттық код және даналық тілдері
Валентина Нарожная, Майра Кадеева
17-23
PDF (Русский)
109 |
77
«Даналық» және «Парасаттылық». Орыс және ағылшын лингвомәдениетіндегі ұқсас концептілерді салыстырмалы талдау
Владимир Карасик
24-34
PDF (Русский)
50 |
88
Даналық тілдері. Әр түрлі замандар және мәдениеттерден алынған мысалдар мен типология
Хольгер Куссе
35-44
PDF (Русский)
59 |
80
Қашықтан білім берудегі интерактивтілік маңызы
Қуаныш Ерғалиев, Қасымхан Мухитов
45-52
PDF
56 |
107
Жеке тұлғаның іс-әрекетіндегі коммуникативті құзыреттіліктің рөлі мен маңызы
Динара Жексенова, Бекен Сағындықұлы
53-60
PDF
148 |
111
Филолог түлегігінің моделі: құзыреттікке негізген тәсілдер
Райгуль Нуржанова, Зифа Темиргазина
61-71
PDF (Русский)
43 |
106
Сандық технологиялар шетел тілі сабағындағы интерактивті оқыту құралы ретінде
Бибигуль Ныгметова, Анна Рой, Анастасия Чепелюк
72-79
PDF (English)
64 |
96
О МЕЖДУНАРОДНОЙ НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКОЙ КОНФЕРЕНЦИИ «ЯЗЫКИ МУДРОСТИ» КАК НОВАТОРСКОМ НАУЧНОМ ПРОЕКТЕ МАРГУЛАН УНИВЕРСИТЕТА
Л.Е. Токатова
80-83
PDF (Русский)
26 |
15
Тіл
Қазақша
Русский
English
Ақпарат
Ашық қолжетімділік саясаты
Рецензиялау тәртібі
Мақала үлгісі
Рецензия үлгісі
Авторларға
Мақала жіберіңіз
Авторларға арналған нұсқаулар
Хабарландыру
Ең көп оқылатын мақалалар
КӨРКЕМ МӘТІННІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
6
СТУДЕНТТЕРДІҢ МӘДЕНИЕТАРАЛЫҚ КОММУНИКАТИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ ҮШІН ГАЗЕТТІ ПАЙДАЛАНУ
4
ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕ ОҚЫТПАЙТЫН МЕКТЕПТЕРДЕГІ ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ ТУРАЛЫ
3
Әр жастағы оқушылардың көркем әдеби мәтінді интерпретациялау ерекшелігі
2
ЛИНГВИСТИКАЛЫҚ ТЕРМИНДЕРДІ ЛЕКСИКОГРАФИЯЛЫҚ ИНТЕРПРЕТАЦИЯЛАУ
2