Мектептегі орыс тілі курсында бағалау фразеологиялық қолданымдардың функционалдық əлеуеті
DOI:
https://doi.org/10.52301/2957-5567-2022-2-28-33Кілт сөздер:
oрыс тілі, оқыту, бағалау, бағалау, бағалауды білдіру құралдары, синтаксистік деңгей, фразеологизмдерАңдатпа
Мақалада орыс тіліндегі мектеп бағдарламасы аясында фразеологизмдерді – стандартты емес құрылымдарды бағалау құралы ретінде зерттеу мәселесі қарастырылған. Бағалауды білдіретін синтаксистік құралдар жан-жақты қарастырылады. Сөйлеудегі бағалау семантикасы бар фразеологизмдердің қызметі туралы мәселе қарастырылады. Зерттеудің жаңалығы оқушылардың қоршаған шындықпен өзара әрекеттесу әрекетін ұйымдастыруға қажетті бағалау санатындағы дағдыларын қалыптастыру мақсатында орыс тілінің мектеп курсына фразеологизмдерді факультативтік зерттеуді енгізуден көрінеді. Жұмыста фразеологизмдердің семантикасын сипаттауға назар аударылады, модельдер ұсынылып, мәлімдеменің мағынасын түсіну жолдары ұсынылады. Орыс тіліндегі дүние моделінің маңызды фрагменті болып табылатын дүниенің құндылық бейнесін көрсететін бағалаушы фразеологизмдермен жаттығулар ұсынылады.
Загрузки
Жарияланды
Как цитировать
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Copyright (c) 2022 Тіл және әдебиет: теориясы мен тәжірибесі
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-NoDerivatives» («Атрибуция — Некоммерческое использование — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en