Орыс тiлiнiң мектептік курсында модальдық бөлшектердің қызметін зерттеу әдісі ретінде фразеологиялық құрылымдар мәлімдемелері
DOI:
https://doi.org/10.52301/2957-5567-2022-3-63-69Аңдатпа
Мақалада орыс тіліндегі мектеп бағдарламасы аясында фразеологизмдерді – стандартты емес құрылымдарды, айтылымдағы модальдық бөлшектердің қызметін зерттеу әдісі ретінде зерттеу мәселесі қарастырылған. Бөлшектердің фразеологизмдердегі модаль-экспрессивті мағыналарды өз бетінше білдіру қабілеті жан-жақты қарастырылады. Бөлшектердің фразеологизмдер контекстіндегі қызметін зерттеудің маңыздылығы туралы мәселе оқшауланған емес, қарастырылады. Зерттеудің жаңалығы оқушылардың қоршаған шындықпен өзара әрекеттесу әрекетін ұйымдастыруға қажетті бағалау санатындағы дағдыларын қалыптастыру мақсатында орыс тілінің мектеп курсына фразеологизмдерді факультативтік зерттеуді енгізуден көрінеді. Жұмыста синтаксистік мағыналы мүшелердің көп қырлы көрінісі үшін функционалдық класс ретінде фразеологизмдер мысалында бөлшектерді зерттеуде студенттермен жұмыс істеу әдістемесін сипаттауға назар аударылады. Орыс тіліндегі дүние моделінің маңызды фрагменті болып табылатын дүниенің құндылық бейнесін көрсететін бағалаушы фразеологизмдермен жаттығулар ұсынылады.
Загрузки
Жарияланды
Как цитировать
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Copyright (c) 2022 Тіл және әдебиет: теориясы мен тәжірибесі
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-NoDerivatives» («Атрибуция — Некоммерческое использование — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en