ОРТА МЕКТЕП БАЛАЛАРЫНЫҢ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА СӨЙЛЕУ ҚАБЫЛДАРЫ МЕН ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ
DOI:
https://doi.org/10.52301/2957-5567-2023-1-85-90Кілт сөздер:
ағылшын тілі, сөйлеу құзыреттілігі, сөйлеу әрекетінің құрылымы, тыңдалым, оқылым, жазылымАңдатпа
Бүгінгі таңда ағылшын тілінде жалпы білім берудің білім беру стандарттары оқушылардың келесі сөйлеу дағдыларын меңгеруін қарастырады: оқу, тыңдау, жазылу және сөйлеу. Ағылшын тілі қазақ тілі мен орыс тілі сияқты қарым-қатынастың негізгі құралы болып табылады, сондықтан шетел тілін оқытуда мұғалім сөйлеу әрекетінің түрлеріне ерекше көңіл бөлуі қажет. Дегенмен, мұғалімнің алдында небір сан-алуан қиындықтар кездеседі, ал мектеп оқушыларының коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгеруі олардың жеңуіне байланысты. Айта кету керек, коммуникативті іс-әрекеттер әлеуметтік құзыреттілік, диалогқа түсу, әңгімелесушімен конструктивті өзара әрекеттестік құру және т.б. Шетел тілін оқытуда сөйлеу дағдыларын қалыптастыру мәселесі өзекті тақырып болып табылады, өйткені қазіргі жағдайда студенттердің сөйлеу дағдыларын дамытуға оқу процесінде жеткіліксіз уақыт беріледі, бұл бірқатар мәселелерге әкеледі, соның салдарынан балалар кейінгі айтылуымен сөйлемдерді сауатты құра алмайды, ағылшын тілінде сөйлеуді құлақпен қабылдай алмайды, сонымен қатар жазу мен оқуда қиындықтар туындайды.
Загрузки
Жарияланды
Как цитировать
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Copyright (c) 2023 Тіл және әдебиет: теориясы мен тәжірибесі
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-NoDerivatives» («Атрибуция — Некоммерческое использование — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en