Байланыс жəне оқу бірлігі ретіндегі дискурс мəселелері туралы

Авторлар

  • Ф. Авазбакиева Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Ж. Оспанова Павлодар педагогикалық университеті
  • Д. Пашканян Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.52301/2957-5567-2022-2-8-15

Кілт сөздер:

дискурс, адресат, мəлімдеме, коммуникативті құбылыс, коммуникативті жағдай

Аңдатпа

Мақалада «дискурс» ұғымының күрделілігі мен жан-жақтылығы мəселесі қарастырылған. Дискурстың коммуникативті сипаттамалары жəне оның қоғам-
дық жəне əлеуметтік тəжірибедегі функциялары көптеген талқылаулардың нысанына айналды. Шындығында, адамның əрбір əрекетінің өзіне тəн дискурсы бар, онда адамның рефлексия жəне қарым-қатынас жасау қабілеттері жүзеге асады. «Дискурс» терминінің əртүрлі түсіндірмелері мен интерпретациялар зерттеледі.

74 | 116

Загрузки

Жарияланды

30.09.2022

Как цитировать

[1]
Авазбакиева F., Оспанова Z. and Пашканян D. 2022. Байланыс жəне оқу бірлігі ретіндегі дискурс мəселелері туралы. Тіл және әдебиет: теориясы мен тәжірибесі. 2 (Sep. 2022), 8–15. DOI:https://doi.org/10.52301/2957-5567-2022-2-8-15.