CHATGPT-ДІҢ ОҚУШЫЛАР АРАСЫНДАҒЫ ДАУ-ЖАНЖАЛ ЖАҒДАЯТЫНДАҒЫ ҮШІНШІ ҚАТЫСУШЫ РЕТІНДЕГІ МҮМКІНДІКТЕРІ

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.52301/2957-5567-2024-3-3-67-81

Кілт сөздер:

ChatGPT, үшінші қатысушы, үшінші жақ, негізгі коммуниканттар, медиатор, дау-жанжалды сөйлеу жағдаяты

Аңдатпа

Мақалада үш қатысушы бар (оқушы) мектептегі дау-жанжалды сөйлеу жағдаятындағы ChatGPT-дың коммуникативті-сөйлеу ерекшеліктері қарастырылады. Прагматикалық талдау нәтижелері ChatGPT-дің негізгі коммуниканттардың әңгімесіне кірісу немесе, олардың құпия аймағында рұқсат берілсе, негізгі коммуниканттардың әңгімесіне кірісуді таңдау мүмкіндігі бар екенін көрсетеді. ChatGPT өз мүмкіндіктеріне байланысты коммуниканттардың дауларын өз бетінше шеше алмайды, тек дауды шешудің жалпыға белгілі нұсқаларын ұсынады. Соңғы шешім негізгі коммуниканттарда қалады. Оқушылар арасындағы дау-жанжалды жағдаяттарға байланысты мысалдардағы ChatGPT жауаптарына сүйене отырып, біз дау-дамайда ChatGPT репликасын құру алгоритмін анықтадық. Біз ChatGPT-дің кейбір коммуникативті рөлдерін анықтау мақсатында бірқатар сауалдар қойдық, дауды шешуде оның үшінші қатысушы ретіндегі рөлдік мәртебесін зерттеуге тырыстық. Бұл зерттеудің практикалық маңыздылығы мектептердегі оқушылар арасындағы кейбір дау-жанжал жағдаяттарды шешу үшін ChatGPT-ді пайдалану мүмкіндігі болып табылады.

40 | 44

Загрузки

Жарияланды

13.09.2024

Как цитировать

[1]
Тезекбаев, А. 2024. CHATGPT-ДІҢ ОҚУШЫЛАР АРАСЫНДАҒЫ ДАУ-ЖАНЖАЛ ЖАҒДАЯТЫНДАҒЫ ҮШІНШІ ҚАТЫСУШЫ РЕТІНДЕГІ МҮМКІНДІКТЕРІ. Тіл және әдебиет: теориясы мен тәжірибесі. 3 (Sep. 2024), 67–81. DOI:https://doi.org/10.52301/2957-5567-2024-3-3-67-81.

Журналдың саны

Бөлім

ТІЛ БІЛІМІ ЖӘНЕ ӘДЕБИЕТТАНУ