МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАРЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ-МАҒЫНА ЭЛЕМЕНТІ РЕТІНДЕГІ ТҮЙІН СӨЗДЕР
DOI:
https://doi.org/10.52301/2957-5567-2024-3-3-82-92Кілт сөздер:
ғылыми жоба, түйінді сөздер, лемматизация, ғылыми стиль, жиілікАңдатпа
Мақалада мектеп оқушыларының ғылыми жобаларындағы түйінді сөздер мәселесі қарастырылады. Автор ғылыми мәтін құрылымындағы түйінді сөздердің маңыздылығы туралы ұстанымын негіздейді. Мектеп оқушыларының ғылыми жобасы ғылыми-білімдік субстиль жанры ретінде осы типтегі мәтіндерге қойылатын барлық талаптарға, соның ішінде негізгі сөздерді дұрыс таңдау талабына сай болуы керек. Мектеп оқушыларының ғылыми жобаларының мәтіндерін талдау кезінде авторлар жиілікті талдау әдісін және лемматизация сияқты мазмұнды талдау әдісін пайдаланады. Бұл жұмыс барысында ол жоба авторлары мектеп оқушылары өздерінің ғылыми жобаларында түйінді сөздерді дұрыс қолданады, ал тірек сөздер жобаның мақсаттарында көрсетіледі, бұл ғылыми мәтінді түсінуді көрсетеді деген қорытындыға келеді. Осыған байланысты жобаның түйінді сөздерін таңдау бойынша оқушылармен мазмұнды жұмыс жүргізу қажеттілігі көрсетілген. Ғылыми жобаларды сәтті жүзеге асыру үшін оқушылар бірқатар дағдыларды, соның ішінде ғылыми стильді меңгеруді көздету керек. Оны жүзеге асыру логикалық құрылымның қатаңдығымен, арнайы терминологияны және түйінді сөздерді қолданумен сипатталатын ақпаратты ұсынудың ерекше формасын қамтитыны белгілі.
Загрузки
Жарияланды
Как цитировать
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Copyright (c) 2024 Гульсум Абзулдинова, Зэгиймаа Чойдон
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-NoDerivatives» («Атрибуция — Некоммерческое использование — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en