ОРЫС ТІЛІ ОҚУЛЫҒЫНЫҢ МҰҚАБАСЫ БЕЛГІ ЖӘНЕ КӨРНЕКІ СУРЕТ РЕТІНДЕ
DOI:
https://doi.org/10.52301/2957-5567-2024-3-4-85-98Кілт сөздер:
мұқаба, претекст, визуалды семиотика, орыс тілінің оқулығыАңдатпа
Орыс тілі оқулығының мұқабасының визуалды семиотикасы оқушылардың пәнге деген қатынасын қалыптастыруда және олардың оқуға деген ынтасын арттыруда маңызды рөл атқарады. Авторлар мұқабаның үш негізгі функциясын атап өтті: идентификациялық, мотивациялық және катафорикалық. Олар оқушылардың оқу процесіне тартылуына әсер етіп, пәнге деген қатынасын қалыптастырады. Зерттеу барысында қазақстандық оқулықтардың визуалды
және мәтіндік элементтеріне талдау жасалып, олардың типологиясы құрылды. Сондай-ақ оқушылар мен мұғалімдер қатысқан эксперимент өткізілді. Нәтижелер көрсеткендей, тақырыптық символдарды, вербалды және визуалды анонстарды қамтитын поликоды бар мұқабалар ең тиімді болып табылады. Мұғалімдер дәстүрлі мәтіндік элементтерді қолайлы деп санаса, оқушылар жарқын әрі динамикалық, мотивациялық элементтері бар бейнелерді жоғары бағалайды. Зерттеу қорытындылары қазіргі заманғы оқушылардың когнитивті ерекшеліктерін ескере отырып, ұлттық айқындықты, интерактивті элементтерді және заманауи технологияларды біріктіре отырып, оқулық мұқабаларын жасаудың маңыздылығын көрсетеді. Жұмыстың практикалық маңызы – оқулықтардың білім
беру және мотивациялық әлеуетін арттыруға бағытталған баспагерлерге арналған ұсыныстарында. Бұл зерттеу оқу әдебиетінің визуалды семиотикасын одан әрі зерделеуге жол ашады.
Библиографические ссылки
Held, Gudrun. (2005). Magazine Covers – A Multimodal Pretext-Genre. Folia Linguistica - FOLIA LINGUIST. 39. 173-196. 10.1515/flin.2005.39.1-2.173.
Moldasheva, U., & Мedeubek S. (2021). Исследования дизайна обложки книги в национальном стиле. Серия Журналистики, 59(1), 53–62. https://doi.org/10.26577/HJ.2021.v59.i1.06
Rollins, Holly. “A Conjoint Analysis of the Value of Book Covers in E-Book Buying Decisions.” Rochester Institute of Technology, 2014, pp. 14–18.
Безрогов В.Г. Представление непредставимого: Бог и обложка учебной книги // Вестник ПСТГУ. Серия IV: Педагогика. Психология. 2020. Вып. 57. С. 25–53. DOI: 10.15382/sturIV202057.25-53
Матулевич Т.Г. КРЕОЛИЗОВАННЫЙ АНОНС НА ОБЛОЖКЕ ЖУРНАЛА The Economist // Вестник Российского университета дружбы народов. Серия: Теория языка. Семиотика. Семантика. - 2017. - Т. 8. - №4. - C. 838-846. doi: 10.22363/2313-2299-2017-8-4-838-846
Склярова Т. В., Агеева А. В. Методологические основы исследования учебных пособий для начального православного образования детей // Вестник ПСТГУ. Сер. IV: Педагогика. Психология. 2017. Вып. 47. С. 11–17.
Шаклеин В.М. Креолизованный текст в СМИ: принципы эффективного декодирования / В.М. Шаклеин, М.А. Белова, С.С. Микова // Вопросы теории и практики журналистики. — 2019. — Т. 8, № 1. — С. 147–163. — DOI: 10.17150/2308-6203.2019.8(1).147-163.
Шалифова, О. Н. Семиотический подход к интерпретации обложек британского политико-экономического еженедельника “The Economist” / О. Н. Шалифова, А. М. Клюшина, В. М. Волова // Мир науки. Социология, филология, культурология. — 2022. — Т. 13. — № 3. — URL: https://sfk-mn.ru/PDF/28FLSK322.pdf
Загрузки
Жарияланды
Как цитировать
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Copyright (c) 2024 Е.Н. Дерунова, З.К. Темиргазина
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-NoDerivatives» («Атрибуция — Некоммерческое использование — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en