ЭССЕ ЖАЗУҒА ҮЙРЕТУДЕ БАСШЫЛЫҚҚА АЛЫНАТЫН ЖАЗУ

Авторлар

  • Е.Н. Дерунова «№ 2 ОСШ» КММ, Железинка селосы, Павлодар облысы, Қазақстан Республикасы https://orcid.org/0000-0003-3566-1119
  • Г.С. Суюнова Ә. Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті, Павлодар, Павлодар облысы, Қазақстан Республикасы https://orcid.org/0000-0002-1406-5476

Кілт сөздер:

нұсқаулық жазу, эссе, алгоритм, шаблон, тапсырма, бейне сабақ, оқыту, мәтін

Аңдатпа

Мақала орта білім берудің жаңартылған мазмұнына көшкеннен кейінгі алғашқы жылдары жоғары сынып оқушыларына эссе жазуды оқытуда басшылыққа алынған хаттың тиімділігін зерттеуге арналған. Жұмыстың өзектілігі оқушылардың тілдік шығармашылық қызметінің әлемді танудың негізгі құралдарының бірі ретіндегі маңыздылығына байланысты. Ғылыми жаңалық-авторлардың эссе жазуға үйрету үшін тапсырмалар жүйесін құруға және эксперименттік тексеруге жасаған әрекеті. Авторлар қазақстандық әдебиет мұғалімдерінің Оқушыларды эссе жанрында шығарма жазуға үйретуде кездесетін қиындықтарын анықтады. Осы қиындықтардың ішінде эссе жазуға үйретуге бағытталған отандық оқуәдістемелік әдебиеттің жетіспеушілігі және осы бағыттағы сөздік мұғалімдер жұмысының жүйелік сипаты жеткіліксіз. Мақалада анықталған мәселелерді шешу үшін "нұсқаулық жазу" стратегиясын және оның негізінде әзірленген "Словникъ" YouTube каналындағы авторлық бейнесабақтар сериясында ұсынылған тапсырмалар жиынтығын пайдалану ұсынылады.

Мақалада ұсынылған стратегияның теориялық негіздемесі, тапсырмалардың мысалдары және оларды сынақтан өткізу нәтижелері бар. Зерттеу теориялық (мамандандырылған әдебиеттерді талдау) және эмпирикалық әдістерді (педагогикалық эксперимент, сауалнама) қолдана отырып жүргізілді.Зерттеудің негізгі нәтижесі – "басшылыққа алынған хат" стратегиясы негізінде әзірленген эссе жазуды оқыту практикасына тапсырмалар жүйесін сәтті және тиімді енгізу.

Мақалада келтірілген зерттеу нәтижелерін орта мектеп оқушыларына орыс тілін үйрету процесінде әдебиет мұғалімдері қолдана алады.

Загрузки

Жарияланды

26.06.2023

Как цитировать

Дерунова, Е., & Суюнова, Г. . (2023). ЭССЕ ЖАЗУҒА ҮЙРЕТУДЕ БАСШЫЛЫҚҚА АЛЫНАТЫН ЖАЗУ. Тіл және әдебиет: теориясы мен тәжірибесі, (3), 62–74. Retrieved from https://yazlit.ppu.edu.kz/index.php/new/article/view/157