https://yazlit.ppu.edu.kz/index.php/new/issue/feed Тіл және әдебиет: теориясы мен тәжірибесі 2025-06-15T12:14:59+00:00 Temirgazina Zifa yazlit@pspu.kz Open Journal Systems <p><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">«Тіл және әдебиет: теории мен тәжірибесі» журналы 2022 жылы 4 науырызда құрылған. Они құрудың мақсаты тіл білімі мен әдебиеттанудың өзекті мәселелерін Концепциилық және қолданбалы аспектілердея жарау, сондай-ақ қазақстандық ғалым-филологтардың жаңа жетістіктерин танымал это бо лып табылады. Журналдың қолданбалы бағыты мектептерде, колледждер мен жоғары оқу орындарында тілдерді (қазақ, орис, ағылшын және т.б.) және әдебиетти оқытудың әртүрлі проблемы рынка, мәдниетаралық коммуникация мужчины жалпы тілдік қарым-қатынас проблемы басым назар аударуда көрініс табады. Сондықтан журнал тек ғылыми қоғамдастыққа ғана емес, сонымен қатар педагог ортасына да бағытталған. </span></span></span></span><span style="vertical-align: inherit;"><span style="vertical-align: inherit;">Журналда «Тіл білімі және әдебиеттану», «Тілдер мен әдебиетти оқыту әдістемеси» деген екі негізгі бөлім, сонымен қатар «Шежіре. Оқиғалар. Тұлғалар» қосымша бөлім бар. Басылым тілдері: қазақ, орис, ағылшын. </span></span>Журналдағы мақалалар екі рет «соқыр» рецензиялаудан және антиплагиатқа тексеруден өтеді, мақаладағы түпнұсқалылық пайызы 70%-дан кем болмауы тиіс. Рецензиялау процесі 1-3 ай аралығында қамтиды.</p> https://yazlit.ppu.edu.kz/index.php/new/article/view/403 ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК-МӘДЕНИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСІ РЕТІНДЕ СЕМИОТИКАЛЫҚ ТРАНСФОРМАЦИЯ 2025-04-25T10:26:00+00:00 Ж.Е. Атығаева atygayeva.zhaniya@ppu.edu.kz А.Ш. Тілеулесова tleulesova.ardak@mail.ru <p>Мақала қазақ тілінде оқытатын мектептерде орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыруда семиотикалық трансформация әдісін қолдануды зерттеуге арналған. Билингвалды білім беру жағдайында авторлар семиотикалық трансформацияны вербалды, визуалды және мультимодальды таңбалық жүйелерді оқу үдерісіне біріктіру тәсілі ретінде қарастырады. 5-сыныптарда өткізілген әдістемелік эксперимент барысында интеллект-карталар, цифрлық кітаптар, комикстер, визуалды жобалар мен мәдениетаралық өзара әрекеттесу сценарийлері сияқты мультимодальды өнімдер жасалды. Оқыту үдерісі Miro, Pixton және StoryJumper сияқты цифрлық платформаларды қолдану арқылы жүзеге асырылып, бұл мәдени мағыналарды визуализациялауға және оқушыларды оқытылатын мәдениетпен диалогқа тартуға мүмкіндік берді. Семиотикалық трансформация иллюстрацияларды интерпретациялау, маршруттар құрастыру және мультфильмдерді дыбыстау тапсырмалары арқылы жүзеге асырылды. Мұндай тапсырмалар оқушылардың тұлғалық рефлексиясын, мәдениетаралық қиялын және білім беру үдерісіне белсенді қатысуын ынталандырды. Мақалада сипатталған тәсіл визуалды қабылдауға және цифрлық технологияларды қолдануға бейім қазіргі заман оқушыларының танымдық және эмоционалдық ерекшеліктеріне сай келетін тиімді оқыту әдісі ретінде өз тиімділігін көрсетті. Бұл әдісті білім беру сапасын жақсарту және оқушылардың полимәдени қоғамда өмір сүруге қажетті негізгі құзыреттіліктерін дамыту мақсатында оқу үдерісіне енгізуге болады.</p> 2025-06-15T00:00:00+00:00 Copyright (c) 2025 Ж.Е. Атыгаева, А.Ш. Тлеулесова